Wednesday, September 2, 2015

Piiritarast Ameerika Häälele


Venemaal tekitas iroonilist ärevust Balti riikide plaan rajada nende idapiirile tara. Mh peeti vajalikuks öelda, et ega Vene tanke see kinni ei pea. Venekeelne Ameerika Hääl pidas mõistlikuks uurida Eesti ja Läti ekspertide käest, millega siiski tegu on ja kas tõesti on tegu Venemaa vastu suunatud aktsiooniga ning tankikindla betoonaiaga.

Tegemist on siiski mitte ainult Eesti-Vene piiriga, vaid Euroopa Liidu ja NATO välispiiriga, mille kindlustamise vajaduses pole kellelgi erilisi kahtlusi. Küsimus on ainult selles, et mida ja kui palju on vaja teha, kaitsmaks end erinevate ohtude eest alates seakatku levikust kuni illegaalse migratsioonini.

Eesti poolt jagasid seletust Karmo Tüür ja Kalev Stoicescu, Lätist Janis Urbanovitš ja Lolita Čigāne.

Lugu ennast saab lugeda siit.

-----------

lihtsalt lisamärkusena - väidetavalt on Venemaa ise rajamas sarnast tara Ukraina piirile

-----------
pilt võetud siit

1 comment:

Unknown said...

Olen tõepoolest üllatunud dr Isikolo imeliste kogemuste ja imede üle, mida Internetis ja kogu maailmas on levitatud. Kuidas ta imeliselt aitas inimestel üle maailma nende kadunud armukesi taastada, võtsin temaga ühendust pärast seda, kui olin läbinud nii palju tunnistusi erinevatelt inimestelt, kuidas ta aitab endist armastatut tagasi tuua. Rääkisin talle oma abikaasast, kes jättis mu umbes 8 kuud tagasi maha ja lahkus kodust kõigega, mis mul oli. Olin hämmingus, kui ta käskis mul vaid naeratada ja rahuneda, kinnitades, et ta saab kõigega hakkama vaid 48 tunniga. Pärast teist päeva helistas mu abikaasa, olin lihtsalt nii šokeeritud, et valisin kõne ja ei suutnud. Ma ei usu oma kõrvu, ta tõesti anus, et ma talle andestaksin ja ma teadsin, et armastus ja õnn on tõeliselt taastatud. võtke ühendust DR ISIKOLOga tema e-posti aadressil: isikolosolutionhome@gmail.com või saatke talle WhatsAppi kaudu sõnumi: +234-8133261196